Viscosa di bambù

U tissu viscose hè fattu di polpa di lignu da arburi cum'è eucalyptus, bambù è altri.A viscosa di bambù descrive veramente cumu u bambù hè trasfurmatu è trasfurmatu in un tela funzionale.U prucessu di viscosa implica piglià u legnu, in questu casu bambù, è mette in una seria di passi prima chì hè filatu in un tela.

Prima, u bambù stalks steep in una suluzione per aiutà à scumpressà a so struttura è facenu pliable.A polpa di bambù serà tagliuzzata, invechjata è maturata prima di esse filtrata, lavata è filata.Una volta hè stata spinata, i filamenti ponu esse tissuti per creà una tela - viscosa di bambù.

Trame à zip 02

Tramindui a viscosa è u rayon sò fatti da a cellulosa di lignu, a cellulosa hè una sustanza composta da cellule vegetali è fibre vegetali cum'è u cuttuni, u bambù, etc., cusì tecnicamente, u rayon è a viscosa sò listessi.

Tuttavia, ci hè una ligera diffarenza trà rayon è viscosa.A raione hè stata sviluppata in origine com'è una alternativa à a seta è hè una fibra manufatta chì utilizeghja cellulosa di lignu.Allora, hè statu scupertu chì u bambù puderia esse una alternativa à u legnu tradiziunale, è a viscosa hè stata creata.


Tempu di post: 20-oct-2023
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05