Certi mutivi per quessa chì portà slippers interni in a vostra casa hè una bona idea

Hè sanu di portà scarpi esterni o solu à pedi nudi in a vostra casa?A scienza ùn sustene micca veramente alcuna parte di l'argumentu.
Tuttavia, ci sò altre ragiuni per chì portà pantofole interni in a vostra casa puderia esse veramente una bona idea.
Ùn hè micca suggeritu chì a ghjente ùn porta micca scarpi o pantofole in casa, soprattuttu quandu i zitelli sò chjuchi è LEGO casuali sò cumunimenti truvati in u pianu.
Sè vo avete mai pisatu unu, allora vi mancava qualcosa assai speciale.Ancu s'ellu ùn avete micca LEGO litering u vostru pianu, ci sò uni pochi ragiuni serii per quessa chì pudete vulete mantene i scarpi o slippers in a vostra casa.
Un podiatristu hà dettu chì cù più persone chì travaglianu da casa hà vistu un aumentu di u dulore di u pede è una cundizione chjamata fasciitis plantar.Ella disse chì una scarpa rigida o slipper per prutege u fondu di u pede è permette à l'arcu per esse supportatu hè stata benefica per mantene l'alineamentu di e vostre articuli.
Inoltre, e persone anziane ponu benefiziu da a stabilità è a trazione aghjunta chì furnisce una scarpa o una pantofole.Slips and falls in a casa sò un risicu maiò per l'anziani.
I diabetici cù neuropatia perifèrica à volte ùn ponu micca sente u fondu di u so pede è a prutezzione aghjunta di una scarpa puderia esse benefica.
Mentre ch'ella hè in favore di e persone chì portanu scarpi o pantofole in casa, ella ricumanda di avè un paru dedicatu di scarpi interni o pantofole chì cambiassi in quandu vene in casa - idealmente un paru cù un bonu sustegnu di l'arcu è una certa trazione.

nutizie (1)
nutizie (2)
nutizie (3)
nutizie (4)

Tutti i pantofole è i scarpi interni sò pensati micca solu per fà i vostri pedi cunfortu quandu si portanu in a vostra casa, ma ancu prutegge u fondu è l'arcu di i vostri pedi.Pruvate, è ùn vi farà micca disappuntu.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2022
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05