Novi stili di scarpi di sicurezza

A nostra fabbrica di calzature di sicurezza stabilita in u 2001, cù cementatorii prufessiunali, welt d'annu bonu è linea di produzzione d'iniezione chì ponu pruduce calzature di sicurezza prufessiunali cù custruzzione di cementatory, custruzzione di cementatorii è di cucitura laterale, custruzzione di welt d'annu bonu, custruzzione di iniezione.Sempre cù l'auto-esigenza d'alta qualità, u migliuramentu cuntinuu è l'evoluzione, partendu da u spiritu di marca di sicurità, cunfortu, ventilazione è pesu ligeru, secondu a ricerca di u mercatu è u sviluppu di novi scarpi di sicurezza per risponde à i bisogni di l'ecunumia è a sucetà.

Nome: Scarpe di sicurezza impermeabili in stile sportivo con suola cementante
Num. di stile: TK-V6 / TK-V9
U disignu hè sportivu, di moda, ligeru è impermeabile.Questi scarpi ponu mantene i vostri pedi secchi in un locu di travagliu acqua.

A parti suprana hè fatta di microfibra è materiali sandwich.A microfibra hè repellente di l'acqua è una bona assorbimentu d'acqua.Rete sandwich morbida, cunfortu è ventilazione.È u disignu originale Hot-Print rende i scarpi più di moda.

Usemu calzini interni impermeabili, traspiranti è resistenti à i graffii per fà i scarpi resistenti à l'acqua à a prova EN ISO 20344:2011, 5.15.2, ottene u certificatu CE standard WR.

Tutte e solette sò BK trilex + soletta in PU stampata, superficia BK trilex chì hè resistenza à l'abrasione, è a parte PU hè cunfortu è assorbimentu di scossa.

Suola di cementazione EVA + Rubber, a parte intersuola EVA hè morbida, ligera è assorbimentu di scossa.A suola di gomma hè resistenza à l'oliu, resistenza à l'abrasione, resistenza à l'acidu debule è à l'alcali debule, isolante, insulazione termica, alta anti-skidding raggiunge CE SRC u più altu standard di resistenza di slip, pò risponde à una varietà di esigenze di prutezzione di u locu di travagliu.

Cù u puntale compostu CE, rende i scarpi più ligeri nantu à a basa di resistenza à l'impattu è resistenza à a compressione.L'insulazione rende i scarpi più largamente utilizati, soprattuttu adattati per e centrali elettriche è altri posti di travagliu elettricu per portà.

Durante u prucessu di pruduzzione in massa, in più di a prova regulare di i materiali, a nostra fabbrica prestarà in particulare più attenzione à a prova impermeabile nantu à sta scarpa.

Prima di cucire a linea di produzzione, avemu un strumentu speciale chì puderia pruvà i materiali di calzini à prova di travagliu prima, per Eliminà i calzini impermeabili senza qualificazione in tempu.Dopu avè finitu i scarpi, usemu l'instrumentu di prova d'impermeabilità avanzata SATRA TM77 per pruvà di novu l'impermeabilità di tuttu u calzature.Durante a prova, u nivellu di l'acqua di prova in l'instrumentu hè 20mm, l'instrumentu curvarà i scarpi 22±5 gradi, a velocità di curvatura hè 60±6 volte per minutu, piegatura cuntinua 80 minuti, senza penetrazione d'acqua in i scarpi dopu a curvatura. hè passatu a prova.

Altri dettagli:
Culore: cum'è l'imaghjini o altri cum'è i clienti necessitanu
Taglia: EUR 36-46
MOQ: 500prs cum'è u culore di l'imaghjini, 1000prs cum'è altri culori di i clienti necessitanu
Imballaggio: scatula di scarpi / cartoni maestri
Termini di pagamentu: TT, accontu di 30% in anticipu, altru saldo contru copia BL
Portu: QINGDAO di Cina

In più di passà diverse certificazioni di teste di sicurezza, ogni stile di calzature di sicurezza di a nostra fabbrica hè pensatu per l'ergonomia.Cù una varietà di disinni facemu i scarpi sicuri, còmode è esteticu.Allora i scarpi di sicurezza ùn sò più solu per i bisogni di travagliu, sò ancu una nova tendenza di moda.

Novi stili di calzature di sicurezza (1)
Novi stili di calzature di sicurezza (2)
Novi stili di calzature di sicurezza (3)
Novi stili di calzature di sicurezza (4)

Tempu di post: 30-ghjugnu-2022
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05